11 תשובות
בן אדם אגואיסט. לא מבינה איך זה חוקי ב כלל
שיטוס במטוס רגיל עם כולם
טחון מקנאה בו כוסאמאשלן
^^חבל שאת כזאת קנאית..
אנונימית
לא יפה שלי לא הכל מקנאה
זה לא קשור קנאה זה קשור לזה שזה ממש מזהם את הסביבה ואם הוא יכול לא להתניע מטוס שלם רק בשבילו זה יהיה נהדר יותר לסביבה
הוא יהנה גם במחלקה ראשונה
J.t
שיבושם לו,

אין מה לעשות אחרי כמה זמן זה כבר נמאס עליו והוא מחפש את הדבר הבא
למה?!
ככה בורא עולם יצר את האדם
שיהנה
שיהנה מה אנשים פותחים עיניים אם יש אפשרות למה לא?
אם היתי יכולה גם אני היתי טסה מלא פעמים
מזה באלי גם אני מאשרת רק אם אני גם
שיקח אותי איתו