5 תשובות
למה לא?
יש קופות שירות עצמי תקנה בזה ואף אחד לא צריך לראות מה אתה קונה
אם זה טוב לך אז כן :)
אבל אתה לא צריך להתבייש
(סליחה שזה שלח פעמיים)
אבל אתה לא צריך להתבייש
(סליחה שזה שלח פעמיים)
אם זה טוב לך אז כן :)
אבל אתה לא צריך להתבייש
אבל אתה לא צריך להתבייש
אין לך ממה להתבייש ואם דווקא מה שאתה ספציפית קונה מביך אותך אין לך ממה להתבייש אתה לא הראשון שקנה את זה והמוכרים רגילים לזה ואם זה עדיין מביך אותך אז אולי באמת כדאי שתזמין
באותו הנושא: