2 תשובות
זו בהחלט יכולה להיות התחלה של אנורקסיה.. או מעין בעיה-מקדימה.
מציעה לך לפנות למרפאה להפרעות אכילה, יעזרו לך עם זה שם וימנעו מזה להתפתח לאנורקסיה של ממש, כי סתם חבל ולא כדאי.
ועוד דבר- תילחמי בזה. את לא שמנה, תגידי את זה לעצמך בכל פעם לפני שתא מסתכלת במראה.
ותאכלי, תחשבי על העתיד שלך.. את רוצה להיות בריאה? רוצה ילדים? רוצה לחיות? רוצה עתיד בכלל?
ברור שאת רוצה.. כל זה לא יקרה אם לא תאכלי.
זה לא שווה את זה. אל תתחילי עם כל העסק של הלא לאכול ולרדת.. בבקשה לא.
כן, זה אחד מהסימפטומים (זאת אומרת שיכול להיות שאת מתחילה להיות אנורקסית, לא בהכרח שאת כזו).
אני ממליצה לך להשתדל להפסיק עם זה ומהר.