4 תשובות
לא, זה יתפורר
רגע אני אסביר קצת יותר בתשובה נפרדת
כן, וכמובן לערבב עם מלח פלפל אולי שום
לבקש מהקצב בשר טחון 80-20 או 70-30 אם אתה אוהב יותר עסיסי ושומני
לעשות כדורים של בערך 150 גרם אם אתה רוצה קציצה גדולה יחסית, לעשות צורה של קציצה ולשים במחבת רותחת עם מעט שמן
תיקח בשר טחון
תוסיף לו מלח ותבלינים לפי הטעם
תוסיף כמה ביצים (לפי הכמות וההרגשה)
תוסיף קצת פירורי לחם

למה הביצים והפירורי לחם? כי הם מדביקים בין הבשר. אם לא תשים אותם, ברגע שהבשר יעלה על המחבת הוא פשוט יתפורר לך, וסתם קיבלת בולונז
בתיאבון:)