5 תשובות
אני מנסה להיות
אני חושבת שאני בן אדם די נורא
כן אבל לא כאלו אני די מרגישה חרא עם עצמי על זה אבל הסביבה די אוהבת אותי אז לא יודעצ
מאוד
באותו הנושא: