7 תשובות
טלסקופיק
סקיי היי.
שואל השאלה:
יש לי היא לא טובה לי והיא עושה לי אותם ממש יבשים והיא לא טבעית
יש לי היא לא טובה לי והיא עושה לי אותם ממש יבשים והיא לא טבעית
אנונימית
שואל השאלה:
הסקיי היי טובה? היא לא מוגזמת?
הסקיי היי טובה? היא לא מוגזמת?
אנונימית
תקשיבי ישמע מוזר אבל המסקרה של סקרה כאילו פיזית של סקרה מושלמתת והיא עושה ריסים מושלמות
הסקיי היי מושלמתת
היא פשוט מושלמת בהבטחה
וזה לא כזה מוגזם תלוי איך את עושה את זה
היא פשוט מושלמת בהבטחה
וזה לא כזה מוגזם תלוי איך את עושה את זה
של קרליין זה עם צבע ירוק האריזה
באותו הנושא: