וואי תקשיבו חייב לשים מחוך לבד, בלי חצאית? או שאפשר עם? ושמים עם חזיית סטרפלס נכון? או בלי מדדתי ולקח הרבה זמן עד ששמתי, בקיצור אני מעדיפה לא להסתובב ככה כי יש לי חזה גדול וזה מוציא לי את כל החזה בחוץ. אני מתחפשת לערפדית והזמנתי גם חצאית הדוקה יפהה כזאת מחמיאה ורציתי לשים עם המחוך או בלי, מה דעתכן?
וגם לערפדית עדיף מגפיים גבוהות או סנדלים שיש להן טיפה עקב?