5 תשובות
שואל השאלה:
הזאת מעליי
ממש לא
הזאת מעליי
ממש לא
אנונימית
אני חושבת שכדאי שגם את תיזמי לכתוב לו ולהתחיל שיחות, אולי זה קשור לזה. אם הוא עדיין ממשיך להיות יבש תעברי הלאה
כן הגיוני לגמרי. אולי הוא לא יכול כרגע לכתוב לך, אולי כבר אין לו כוח כל בוקר לכתוב לך בוקר טוב כי הוא הבין שזה לא באמת משנה משהו
שואל השאלה:
ברור שזה זכותו
אבל זה מוזר כי הוא ממש הראה לי שזה חשוב לו וםתאום הוא נעלם קצת
ברור שזה זכותו
אבל זה מוזר כי הוא ממש הראה לי שזה חשוב לו וםתאום הוא נעלם קצת
אנונימית
אם הקשר חשוב לך תנסי את ליזום שיחות מה נורא? זכותו לא לרשום לך פעם אחת בוקר טוב
באותו הנושא: