5 תשובות
לא בהכרח
לא תמיד יכול להיות שאת פשוט מתחברת לבן אדם שהוא ורוצה איתו קשר לא בהכרח זוגיות
זה אומר שיש לך רגשות אליו, פשוט לא בהכרח רומנטים
לא
לא חיב. יש המון אנשים מרתקים , וללא התאהבות, נעים לנו איתם.
באותו הנושא: