3 תשובות
תעשה את זה בעדינות, תשב איתה, תסביר לה כמה היא חשובה לך ולמה אתה מרגיש שצריך לפרק את מה שהיה ביניכם...
היא תתגבר כולם מתגברים...
אם אתה רוצה להפרד תפרד אין מה לעשות עדיף שתפרד מאשר שתהיה איתה בגלל רחמים היא תתגבר בסופו של דבר
אם אתה באמת רצה להיפרד ממנה אז תיפרד ממנה גם אם אתה יודע שהיא תהיה הרוסה מזה.. כי וואלה עדיף ככה מאשר שתמשיכו להיות ביחד ולא תאהב אותה והיא תחייה באשליה שכן...
פשוט תעשה את זה עדין ותנסה לשמור איתה קשר גם אחרי הפרידה