8 תשובות
לא מסמנים סשישי שבת
שישי ושבת את לא מסמנת
הם מוגדרים ימי חופש באופן כללי כביכול
מבחינת היחידה את בגימלים אבל כן
הם מוגדרים ימי חופש באופן כללי כביכול
מבחינת היחידה את בגימלים אבל כן
לא חייב לדווח בשישי שבת דוח 1
אנונימי
ברור שצריך לדווח בשישי ושבת בגלל המלחמה צריך
אנונימי
שואל השאלה:
הוא צודק אומרים לנו למלא אחרי משמרת משו כזה
הוא צודק אומרים לנו למלא אחרי משמרת משו כזה
אנונימית
צהל השתדע חחח מזל שאני לוחם ולא מילאתי דוח 1 מאז ה7 באוקטובר
^ אני מעדיף להישאר גובניק ולמלא דוח 1 כל יום
^אבוד
באותו הנושא: