12 תשובות
כן אבל תכתוב אעיר לא העיר
^^בדיוק
מעולהה
תכתוב ככה
יפה שלי אני יודע שאת ישנה אבל רק רציתי להגיד לך שאני אוהב אותך הכי בעולם ושמח שיש לי אותך
משהו כזה
שואל השאלה:
אנחנו בקטע רק חודש עוד לא בזוגיות
תע עם נענע הם רק בקטעע
תרשום לה יפה שלי קטנה בוקר טוב
אנונימית
היום קמנו ליום הולדך
בלי חיים שלי חולה עלייך
גם לא אוהב, אתם בקטע רק חודש
השאר מקסים
במקום חולה עלייך חיים שלי תכתוב אני אוהב אותך הכי בעולם
למה חולה ? תהיה בריא עליה