5 תשובות
ההפך !!
תלכי, תכירי אנשים, את אפילו יכולה להביא איתך מישהו שתתרצי שהוא על תקן בן הזוג בכדי אולי להרגיש בנוחות.
תבלי
תבררי אם יש עוד מישהו שמגיע בלי זוג או אם זה בסדר לבוא לבד
שואל השאלה:
וואי אני ממש בחששות
נראה לי שפשוט אלך לבד ומקסימום אם לא אהנה אחתוך משם מוקדם
אנונימית
כן תלכי מה יש לך להפסיד בעקרון
שואל השאלה:
יאא תקשיבו שיצאתי מאזור הנוחות והלכתי
פחדתי כי חשבתי שכולם יגיעו בזוגות ושארגיש לבד
אבל בסוף בקושי היו זוגות ולא הרגשתי לבד
והיה ממש אחלה בחלה
מתרגשת שזה עבר סבבה
אנונימית