14 תשובות
נכון:)
לי יש..
אנונימי
כל כך צודק! מה קרה?
יש, אבל כדי להיות בטוח בזה אתה צריך לעבור שנים רבים ביחד כדי לדעת עם הוא חבר אמיתי או לא..
ישש! פשוט קשה מאוד למצוא אותם!
יש, את פשוט פגועה.
תלוי
גם אני חשבתי שזה לא קיים עד שמצאתי אחת שנמצאת איתי בהכל (:
זה בא והולך כמו שאומרים... אבל תמיד יהיה את הבנאדם הספציפי ההוא שעזר לך והיה איתך כשהיית צריך, גם אם זה לא לזמן ממושך
יש לי חברה טובה מגיל ציר אז אני חושבת שיש אבל צריך להתחיל בגיל יותר ציר שאין את כל הפוזות:)
אנונימי
בטח שיש. יש לי אחת כזאת..
חחח אין אין מניסיון ויש ניסיון ;) לא לסמוך על אף אחד!
אנונימי
יש דבר כזה
ברור שיש..
נמאס מכל האנשי 'צומי' שאומרים שאין כזה דבר, או שה"דור התדרדר"..
יש כזה דבר חברים אמיתיים, פשוט קשה למצוא כאלו..
ובגלל כמה אנשים שחשבת שהם חברים אמיתיים והם אכזבו אותך, רק בגלל זה את/ה חושב/ת ככה.
אחי יש ויש לא צריך להכליל
לא נכון.