21 תשובות
תגידי לו שאתמול המחיר היה שונה
אולי הוא העלה פשוט את המחירים והוא לא גבה רק ממך את המחיר הזה
המקומות האלה הכי יקרים לא נראה לי שאפשר לעשות משהו
שואל השאלה:
לאלא הוא לא העלה גם שרלתי חברה היא אמרה שזה תמיד היה 6 שקל^^^
לאלא הוא לא העלה גם שרלתי חברה היא אמרה שזה תמיד היה 6 שקל^^^
לתבוע על 2 שקלים? זה דפוק ודבילי
למה את צריכה את כל הסיבוך הזה?
קורה שהקפיטריות מעלים/מורידים אץ המחיר, זאת הפרנסה שלהם ובחירתם מה לעשות. בנוסף, אולי בפעם שהם מחרו ב6 שקלים, זה היה למכר שלהם או משהו אז הם עשו לו הנחה.
קיצר זה דפוק וכנראה שאת צוחקת (מקווה בכל אופן) אם לא טוב לך, אל תקני שם מה ההיסטריה.
למה את צריכה את כל הסיבוך הזה?
קורה שהקפיטריות מעלים/מורידים אץ המחיר, זאת הפרנסה שלהם ובחירתם מה לעשות. בנוסף, אולי בפעם שהם מחרו ב6 שקלים, זה היה למכר שלהם או משהו אז הם עשו לו הנחה.
קיצר זה דפוק וכנראה שאת צוחקת (מקווה בכל אופן) אם לא טוב לך, אל תקני שם מה ההיסטריה.
אנשים תבעו על הרבה פחות מזה רק אומרת ^
והרוויחו בגדול
והרוויחו בגדול
אז זה דפוק ובכייני, סליחה
בסך הכל 2 שקלים+להרוס לאותו עסק
רוצה 2 שקלים? אביא לך
בסך הכל 2 שקלים+להרוס לאותו עסק
רוצה 2 שקלים? אביא לך
לא נראה לי תביעה על 2 שקל זה משהו ראליסטי
פשוט תפני למנהלת
פשוט תפני למנהלת
שואל השאלה:
^^^^אבל תחשבי שבטח לעוד ילדים הם מעלים סתם את המחירים ועושים מזה כסף
^^כן, תביאי לי
^^^^אבל תחשבי שבטח לעוד ילדים הם מעלים סתם את המחירים ועושים מזה כסף
^^כן, תביאי לי
תכלס? זכותם
זה בית עסק...
אם מפריע לך הנושא ועוד ילדים איתך ומתלוננים, תדברו עם המנהלת פשוט.
אבל אם רק לך זה מפריע ועוד על כולה 2 שקל? זה כבר יהיה חזירי ואנוכי לתבוע על זה.
זה בית עסק...
אם מפריע לך הנושא ועוד ילדים איתך ומתלוננים, תדברו עם המנהלת פשוט.
אבל אם רק לך זה מפריע ועוד על כולה 2 שקל? זה כבר יהיה חזירי ואנוכי לתבוע על זה.
איזה לתבוע נו תעשי לי טובה
אנונימי
אני מתה לדעת איך כל שאלה שלך מגיעה איכשהו לחמות
אנונימית
בשביל לתבוע את צריכה עוד הוכחות כאלה. אז תעשי עוד כמה ויהיה יותר טוב
תגידי להם שעכשיו מגיע לך קולה חינם
אצלי בבית ספר עולה 10
תראי כל עוד אין לך הוכחה אין לך הרבה מה לעשות עם זה
אישית במקומך הייתי מחרים את המקום ומספר לכולם שהוא גנב רמאי
אישית במקומך הייתי מחרים את המקום ומספר לכולם שהוא גנב רמאי
אל
זה סתם סיבוך
זה סתם סיבוך
מגוחך בעיניי לתבוע את הקפיטריה רק בגלל שתי שקל וסתם שתדעי שאם את חושבת ש6 זה מוגזם אז סתם שתדעי שפחית עולה אצלי 9
וחוצמזה למה לעזעזל שתהרסי קריירה של מישהו ואת הפרנסה שלו רק בגלל שתי שקל שלקח יותר, תרגעי.
מה את חושבת שזה שופרסל כולה קפיטריה, וזה ממש לא מחיר בשמיים אגב
באותו הנושא: