7 תשובות
סטפני מנווה עצלנות
כן אתה פשוט קצת מעופף
כן אתה
J.t
יש כלא אחד בישראל לבנות
לעומת 30 בתי כלא לגברים , הגיוני שלא שמעת
אני עדיין מנסה להבין מה הדפקה של בנים שהם מצליחים למלא 30 בתי כלא במדינה הקטנה הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
באמת יש 30??
אנונימי