8 תשובות
תפתחי ותעשי פו
אל תגדאגי זה לא מתפשט יותר מדי
אל תגדאגי זה לא מתפשט יותר מדי
תפתחי אותו ותכבי
זה רק שורף את הנייר
קרה לי מלא פעמים
קרה לי מלא פעמים
יש על הנייר שמן?
שואל השאלה:
ניתקתי מהחשמל אבל מפחדת לפתוח שלא יתפשט
ניתקתי מהחשמל אבל מפחדת לפתוח שלא יתפשט
אנונימית
אם יש תשימי מכסה על הנינגה אם אין שמן אפשר עם מים או פו
זה לא יתפשט ברגע שאין עוד נייר אז אין עוד חומר דליק
פשוט תעשי תוך כדי פו אל תבהלי
פשוט תעשי תוך כדי פו אל תבהלי
זה כי הנייר אפייה נגע בלמעלה של הנינגה
עדיף שלא יגיע לשם בשביל לא לגרום לאש
תדעי להבא
עדיף שלא יגיע לשם בשביל לא לגרום לאש
תדעי להבא
באותו הנושא: