7 תשובות
לא
ז ח ט תלמדי ומכיתה י כבר לא
תלוי, בכיתה י אני למדתי כי הייתי בכיתה רגילה אבל עכשיו ביא אני לא לומדת כי לא הרחבתי
לא
לא הבנתי למה כולם אומרים כאילו רק אני למדתי ביולוגיה בי? לא מבחירה בכלל
שואל השאלה:
^^^יכול להיות שזה בגלל שלא הרחבת מקצוע מדעי אבל אני מרחיבה פיזיקה
^^^יכול להיות שזה בגלל שלא הרחבת מקצוע מדעי אבל אני מרחיבה פיזיקה
באותו הנושא: