9 תשובות
זה לא טוב בכלל לשים תחתוניות, את שמה את זה כל יום? אם כן זה בגלל זה.
רופא נשים
שואל השאלה:
^^^ כן אני שמה כל יום למה זה לא טוב לא הבנתי
^^^ כן אני שמה כל יום למה זה לא טוב לא הבנתי
אנונימית
זה לא טוב בכלל זה מה שגרם לך לזה כנראה, תלכי לרופא משפחה.
שואל השאלה:
לא הבנתי לא צריך לשים כל יום? יש הפרשות וזה כל כמה זמן צריך לשים?
לא הבנתי לא צריך לשים כל יום? יש הפרשות וזה כל כמה זמן צריך לשים?
אנונימית
שואל השאלה:
את יכולה לענות? כל כמה זמן צריך/אפשר לשים
את יכולה לענות? כל כמה זמן צריך/אפשר לשים
אנונימית
שואל השאלה:
ומה לעשות עם זה עכשיו
ומה לעשות עם זה עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
אני עכשיו בחוץ ובא לי באמת פשוט לעוף הביתה ואני מתקלחת כל יום וזה נרגע אחרי מקלחת אבל שוב חוזר ישר
אני עכשיו בחוץ ובא לי באמת פשוט לעוף הביתה ואני מתקלחת כל יום וזה נרגע אחרי מקלחת אבל שוב חוזר ישר
אנונימית
שואל השאלה:
unknown10 בבקשה תעני על השאלה שלי זה חשוב לי ממש ואת יכולה לעזור אם מה שאמרת הוא נכון, למה אסור לשים תחתוניות כל יום מה זה עושה וכל כמה זמן שמים??
unknown10 בבקשה תעני על השאלה שלי זה חשוב לי ממש ואת יכולה לעזור אם מה שאמרת הוא נכון, למה אסור לשים תחתוניות כל יום מה זה עושה וכל כמה זמן שמים??
אנונימית
באותו הנושא: