6 תשובות
לא
לא
שימי פס על הבית ספר ואל תלכי ללמד אותם
לא, לכי על מי את שמה בכלל
לא, אני בדיוק במצב הזה עכשיו.
בואי, אני לא הולכת לפספס ארבע שעות מתמטיקה כי אני משתעלת.
שימי פס על אחרים ופשוט תבואי, זה לא מביך
בואי, אני לא הולכת לפספס ארבע שעות מתמטיקה כי אני משתעלת.
שימי פס על אחרים ופשוט תבואי, זה לא מביך
זה לא מביך אבל אם את חולה הדבר המוסרי זה לשבת בבית ולהחלים ולא להדביק חצי מבית ספר
אנונימי
באותו הנושא: