3 תשובות
תירגעי עם כמה שזה קשה זה לא מסוכן ואת לא תרגישי כלום בתור אחת שכל המשפחה שלה עברה את זה אין ממה להלחץ זה שווה את זה לגמרי וזה ניתוח פשוט סהכ
אני שמעתי שמומלץ לאכול אחרי ניתוח כזה מלא גלידות אז אולי זה ישמח אותך
אחותי עשתה את זה יחד עם עוד כמה אנשים שאני מכירה וגם אני הייתי אמורה לעשות את זה
לא חותכים לך את הגרון ודברים כאלה הרופאים עשו את זה מלא פעמים מה שקורה בניתוח זה שהם פותחים לך את הפה ופשוט חותכים את השקדים זה לא כואב בכלל ואת בהרדמה מלאה את תשכחי
לא חותכים לך את הגרון ודברים כאלה הרופאים עשו את זה מלא פעמים מה שקורה בניתוח זה שהם פותחים לך את הפה ופשוט חותכים את השקדים זה לא כואב בכלל ואת בהרדמה מלאה את תשכחי
באותו הנושא: