9 תשובות
שואל השאלה:
אם לשלוח את זה או לשנות ניסוח או לא לשלוח בכלל ומה לעשות
אם זה באמת פתאטי
אנונימית
תשלחי זה בסדר אם אתן מדברות על הכל
אל תרשמי את האפשרויות למה הן לא הזמינו פשוט תרשמי את ההתחלה עד "טו מאצ'" וזהו לדעתי

כי את נותנת להן סיבות, הן צריכות לתת לך את ההסבר שלהן ולא לבחור מאפשרויות
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה3>>
אנונימית
שלא בקטע לחטט אבל מענין אותי, מה היא ענתה?
את לגמרי לא חייבת לשתף
שואל השאלה:
אכתוב
אנונימית
אל תעשי לה את זה שאלה אמריקאית תכתבי לה ככה.


זה לא בקטע נעלבתי או משהו זה הגיוני שתצאו בלי להזמין את כולן אני רק רוצה לדעת כדי לא לחשוב על זה טו מאצ'
למה לא הזמנתם אותי לאירוע?

התשובה של האנונימיות השניה מדויקת, הן צריכות להסביר לך, לא לבחור מכל האפשרויות של למה לא להזמין אותך
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה כן זה מה שעשיתי בסוף(:
אנונימית