4 תשובות
לי נתנו ישר לנהוג
יש כאלו שכן
שלי ישב איתי חצי שעה והסביר לי וצייר לי סיטואציות ומה לעשות איתן ואז נהגתי קצת במקום כמעט בלי מכוניות
בהתחלה הוא איתך על ההגה ועל הגז והברקס אל תדאגי את לא תהרגי אף אחד
אנונימית
בערך חצי שיעור הסבר ואז את מתחילה לנהוג בכביש ישר ומשם מתקדמים