3 תשובות
היית צריכה לעשות את זה לפני זה
אבל אם הציון ממש מפריע לך תדברי עם המורה שלך להיסטוריה ותבררי אם אפשר (:
ברור שכן עדיף לך עכשיו מאשר אף פעם, בית הספר יכול להגיש ציונים עד הדקה 90:)
היה צריך לפני.. הכי הרבה נקודות שהעלו לי בגלל שהגשתי עירעור היה 2 נק ורוב הזמן בכלל לא מעלים..