2 תשובות
פאסיב זה סביל זה פעולה שנעשית על ידי מישהו אקטיב זה פעיל זה מישהו עושה את הפעולה
אנונימית
יותר מידי קשה להסביר פה, אם את רוצה תכתבי לי בפרטי.