2 תשובות
פאסיב זה סביל זה פעולה שנעשית על ידי מישהו אקטיב זה פעיל זה מישהו עושה את הפעולה
אנונימית
יותר מידי קשה להסביר פה, אם את רוצה תכתבי לי בפרטי.
באותו הנושא: