5 תשובות
לדעתי זכוכית כי היא יותר חזקה
זכוכית סיליקון התקלף לי אחרי שבוע
זכוכית
סיליקון, כיש שבר בזכוכית זה כואב
עניין של העדפה אישית,
זכוכית מגנה על הזכוכית יותר טוב כי היא לוקחת על עצמה את הנזק, ואז פשוט ישר מחליפים, והיא מגנה משריטות.

סיליקון לא שומר משריטות, והוא מגן על המסך יותר מפעם אחת, לדעתי האישית עדיף לדעת שהמגן עשה את העבודה שלו מאשר לחכות שיפסיק לעשות את העבודה שלו..