3 תשובות
רק היום קיבלתי דוח כי לא שמתי פנגו חרדות 100 שקל כאילו יש לי
שירות תשלום חניה דיגיטלי
נרשמים עם מספר זהות/טלפון ומספר רכב, וכשמחנים בוחרים באיזה איזור את חונה ומפעילים את הטיימר ובסוף מכבים ומשלמים
זה כדי לשלם על חנייה
שמים את המספר רכב ופרטי כרטיס אשראי ועוד כמה פרטים ואז טפשר לשלם על זה בחניה