10 תשובות
בבית הספר שלי זה 10 דק ל100
14 עובר
אבל אני בחטיבה
בעיקרון הבגרות עצמה היא 15 שעה
J.t
14 זה עובר
נראה לי14:24 זה עובר ו14:25 זה לא, משהו כזה..
אבל צריך יותר מזה.

אני עושה 2000 ב20 דקות כי אנחנו רצות סביב מגרש ולא בקו ישר..
14:00 דקות ומשהו זה עובר
^^ אין קשר למגרש, אם את בכושר טוב את תוכלי להתמודד עם זה..
^
יש קשר, כי צריך להאט בפניות וזה מוריד יותר מרבע מהזמן.
זה יוצא בכל 100 מטרים 4 פניות וזה ממש מאט את הקצב כשצריך להאט..
אם אני רצה בקו ישר אני מצליחה גם 13 דקות ל2 קילומטר - המגרש כן משפיע.
ברור שמשפיע, אבל לא ברמה של 7 דקות הפרש
שואל השאלה:
^^בנות וחשבתי שזה מבחן חד פעמי לבגרות?
יא ויב מעניין אותי לדעת
אנונימית
בנות: 12 נראלי
באיזו כיתה ולבנים או לבנות?