17 תשובות
תנקי לה את זה כי כשהם רואים את הדם זה מלחיץ עוד יותר
ותתני לה משהו מתוק לאכול
אויש
לשטוף לה את הדם ולשים קרח על הפצע
ותתקשר להורים שיהיו מודעים למצב
שואל השאלה:
ההורים בסרט לא רוצה להפריע
אנונימי
^הילדה שלהם טיפה יותר חשובה מסרט סורי
אל תתקשר להורים
תקחי משהו מהמקרר
שואל השאלה:
הם לא עונים
אנונימי
תרשום להם הודעה, לא צריך להתקשר
שואל השאלה:
טוב אני ישים לה נייר וישתוף לה ואחר כך קרח
אנונימי
אז תשלחי להם הודעה זאת הבת שלהם דבר ראשון וגם הם צריכים להיות חלק מההחלטה של מה עושים
אם הייתי הורה וכשהייתי חוזרת הילדה שלי הייתה מספרת לי שהיא נפלה וירד לה דם והבייביסיטר לא סיפרה לי על זה כלום הייתי כועסת חחח
כן
אבל אל תשכח לתת לה איזה סוכרייה
תחשחי להם עודה ותעשי את כול הדברים שהאחרים אמרו
שואל השאלה:
כתבתי להם ואמרתי מה עשיתי.
אנונימי
^^^שוחד?
אהבתיי
אנונימית
לא להיות בסטיפס
להתקשר עכשיו להורים
ובנתיים לשים לה קרח, אולי לתת לה לראות משהו בטלווזיה \ טלפון בשביל להסיח את דעתה מהכאב
להתקשר להורים
לנסות להרגיע אותה, להצמיד קרח או משהו מאוד קפוא

לתת לה איזה שוקולד או משהו לאכול
יופי
באותו הנושא: