13 תשובות
אני עונה באנונימי כי אני כן הייתי יוצא איתה אם הייתי מתאהב בה זה פשוט הגיון
אנונימי
מזה אונליפאנס?
מיקמק למבוגרים^
בתור לא בן אני אגיד שלא.
אם אני אפס כן
אנונימי
לא
אנונימי
חד משמעית לא.
יש לך אחת אם כן תגיד לי אני מחפשת
האמת שפעם הייתי אומר לא, אבל היום לדעתי אם העסק הצדדי הזה לא פוגע לה בחיים או בקריירה שהיא רוצה בעתיד, היא שמחה וזה מרצון יכול להיות שכן הייתי יוצא איתה.

אנשים עובדים את עצמם למוות בימינו ומישהי מקבלת מתנה מאלוהים בשביל להתפרנס אז אם נשאיר בצד את השיפוטיות של החברה, לדעתי זאת אופציה לאנשים מסוימים.

חשוב להדגיש שבכל זאת אי אפשר להתעלם מכך שלפתוח אונליפאנס בגיל צעיר יכול לפגוע לבנות בעתיד וזה יכול להוביל אותן למסלול מאוד מאוד בעייתי.

כל עוד זה בשלב מאוחר יותר, ולא פוגע בקריירה או במסלול חיים, וההחלטה מושכלת מסיבות טובות ובוגרות, הייתי מחליק את זה בענייני זוגיות.
חרטא מי ירצה שאשתו תהיה ז!נה?
לצאת איתה בשביל האקט כנראה שכן אבל לא יותר מיזה
אף אחד לא היה רוצה, עמוק בפנים גברים רוצים בחורה טובה שלא מראה לכל העולם את הגוף שלה.
מי שכן ירצו כנראה זה גברים שירצו את אותה בחורה לסטוץ.
וגם אם ירצו את אותה בחורה שעושה אונלי פאנס לקשר, אני בטוח שקשר ארוך ובריא, או משהו לחתונה - לא יצא מזה.
לסטוץ כן לחתונה בחיים לא
אנונימי
לדעתי רק גבר פחדן וחלש אופי לא יצא עם בחורה שיש לה אונלי פאנס

כי גבר אמיתי שם פס כל כולם ולא באמת אכפת לו מה כולם חושבים
וזה סוג של אופי של גברים חזקים ומצליחים
אם הבחורה היא בטעם שלו? לא מעניין אותו בכלל במה היא עובדת ומה היא עושה
זה לא אמור בכלל להזיז לו. ואם זה מזז לו? כנראה שזה גבר מאוד חלש אופי
שלא מסוגל להתמודד עם ביקורות ומושפע חברתית מהסביבה שלו
אני לא רואה שום בעיה שזה צריך להפריע לו במידה והוא גבר חזק