אתם יכולים אולי לעזור לי באיך אני אמורה לתחבר/ לנסח הודעה למנהל בית קפה שמחפש עובדים?
ראיתי מודעה לדרושים עובדים וזה קרוב לי ממש לבית מלון (אני מפונה) ואני לא יודעת איך לגשת לזה כי עד עכשיו בעיר שלי עבדתי במקום אחד (מסעדה) למשך ארבע שנים.. אני בת 18 אם זה רלוונטי.