3 תשובות
זה זנרים וסגנונות שונים של מוזיקה... לא יודע להסביר במילים אבל פופ זה קופצני כזה, רוק זה רוק וגאז זה חצוצרות כזה לא יודע תשמעי ותדעי
^^רילי?
נסיכת דיסני
ממש לא..
ממש לא..
באותו הנושא: