התחברות
הרשמה
למה רשום לי אספקה דחופה ליד ההזמנה בשיין?אחרי שהזמנתי
3 במרץ 2024, 09:43
SHEIN
תשובה אחת
אם את לוחצת על זה אז זה מודיע לספק שההזמנה שלך דחופה ואז זה מזדרז, אבל כולם עושים את זה היום אז אני לא
חושבת שזה יעזור חחח
א
אנונימית4566
באותו הנושא:
אם אני לוחצת על "אספקה דחופה" בהזמנה בשיין, זה באמת מביא לי אותה יותר מהר ?
אם רשום לי במעקב של ההזמנה בשיין תהליך אספקה, מה זה אומר?
היי הזמנתי בשיין ורשום לי שזה במרכז המיון מה זה אומר ?
רשום לי במעקב בשיין שההזמנה יצאה למשלוח תוך כמה זמן היא תגיעה?
הזמנתי הזמנה משיין ורשום לי בשיגור תהליך אספקה תוך כמה ימים זה אמור להגיע?
הזמנתי הזמנה בשיין לפני יומיים לפורים רשום שיגיע 2-4 למרץ זה באמת יגיע בזמן לדעתכם?
אמלה דחוף עזרה בטעות לחצתי בשיין שקיבלתי את ההזמנה ולא קיבלתי
הזמנתי בשיין אתמול ורשום שההזמנה מעובדת מה זה אומר?
רשום לי בהזמנה בשיין שהחבילה עברה את המכס ושהיא בארץ מתי זה בערך יגיע?
מה זה אומר כשההזמנה שלי בשיין רשום שהוא בשיגור, תהליך אספקה?
מה זה אומר אם רשום על ההזמנה שלי בשיין custom cleared?