6 תשובות
אני מניחה שכן כי לא חשבתי על שימוש אחר
לא נראה לי גם
בעיקרון כן אבל זה הורס קצת את הספר לדעתי אז לא מומלץ וגם כשמגיעים לאמצע בספר אז כזה הסימניה הזאתי לא משהו
עדיף לדעתי לקחת פשוט חתיכת נייר או טישו או משהו
לא חושב שזה הייעוד המקורי של זה אבל זה בהחלט יעיל בכללי עדיף להביא סימניה כי זה יותר מדליק ולא פוגע בספר
לא נראה לי
מזתומרת כריכה יוצאת
אנונימית