7 תשובות
לא
שואל השאלה:
^לא יודעת, אני בתור מעריצה של כמה להקות אם אני אראה מישהי עם חולצה של הפאנדום שלי אני אגש אליה וקרה לי בעבר שגם ניגשו אלי
אנונימית
אני מיקס של גם וגם
מאוד תלוי במצב רוח שלי
אני בהחלט מאוד שונאת אנשים, אני לא פונה לאנשים בחיים, לא מעניין אותי אם הם אוהבים דברים שאני אוהבת או לא
אני אנשים של אנשים רק אם זה בנסיבות הנכונות אבל נטו כי נראה לי מוזר פשוט לפלוש לאדם באמצע החיים ככה סתם
אני לא אחגוג ןלא אדבר איתו תאמת