6 תשובות
פשוט תלכי להסיר
משייף
למה מביך? את יודעת כמה פעמים עשיתי הפסקה וביקשתי לבוא שיסירו לי?
שואל השאלה:
כי זה מביך אחרי תור אחד ראשון שלי בחיים
כי זה מביך אחרי תור אחד ראשון שלי בחיים
אנונימית
עדיף שתלכי להסיר בשביל שלא תפגעי בציפורן
תקשיבי בשבילך כדאי לך ללכת להסיר אצל מישהי מקצועית יחסוך לך מלא. וחוץ מזה רק פעם אחת עשית היא יכולה לחשוב שפחות ה.חברת לזה וגם אם את הולכת למישהי אחרת זה לא פדיחה בכלל.
אם את בכל זאת רוצה להוריד לבד תקני משייף שניים שלוש עדיף חדפ ולא מברזל ותעיפי בעדינות מבלי לפגוע בציפורן
אם את בכל זאת רוצה להוריד לבד תקני משייף שניים שלוש עדיף חדפ ולא מברזל ותעיפי בעדינות מבלי לפגוע בציפורן