10 תשובות
אם את שואלת מי הכי חתיך אז גאבי זה ברור חח
ויסקה בארסה...
אחלה רעיון...
שואל השאלה:
לא שואלת מי הכי חתיך
שואלת למי כדאי לי להתחפש
אראוחו
עדין נראה לי גאבי
לזכרו חחח...
נראלי שגאבי/פליקס
איך יצאה התחפושת בסוף? במי בחרת בסוף?
אנונימי
שואל השאלה:
לא הגיע בזמן לצערי בסוף התחפשתי לנסיכה של דיסני שנה הבאה בעזרת ה
^ לא נורא זאת גם אחלה תחפושת האמת
שנה הבאה תעשי את מה שרצית בעזרת השם ....
אנונימי
באותו הנושא: