4 תשובות
זה לא יאפס כלום ולא ימחוק, אל תדאגי
שואל השאלה:
גם אם כתוב לי שהאייפון לא גובה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני בחרדות ממש כי פעם נמחק לי כל האייפון
אנונימית
עדכון תוכנה לא אמור לאפס כלום מהמכשיר...

בכל אופן תעשי גיבוי זה תמיד טוב