4 תשובות
זה לא יאפס כלום ולא ימחוק, אל תדאגי
שואל השאלה:
גם אם כתוב לי שהאייפון לא גובה?
גם אם כתוב לי שהאייפון לא גובה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני בחרדות ממש כי פעם נמחק לי כל האייפון
אני בחרדות ממש כי פעם נמחק לי כל האייפון
אנונימית
עדכון תוכנה לא אמור לאפס כלום מהמכשיר...
בכל אופן תעשי גיבוי זה תמיד טוב
בכל אופן תעשי גיבוי זה תמיד טוב
באותו הנושא: