12 תשובות
האמת שלא, זה מסריח ומתןק ברמות
זה עניין של טעם..^^
אני לא אהבתי
לא וואו
למה להגיד חולי נפש? בגלל שאנחנו לא מתחברים לבושם מסוים..
אנונימית
מסריח
מסריח
אם את אוהבת ריחות מתוקים את כנראה תאהבי אותו
אני ממש אהבתי
עניין של טעם אבל בעיניי נדיר
שואל השאלה:
אני יודעת אבל אין אותו בארץ
אנונימית
כמעט כולם מתעלפים ממנו, אבל אני פשוט לא מצליחה לאהוב את הריח. הוא כאילו טוב, אבל משהו בו דוחה אותי.
קלאוד פינק יותר טוב מהרגיל
מזמינים מהאינטרנט