11 תשובות
אחלה
הג'קט לא מתאים
והשמלה מהממת אבל נראה לי חשופה מידי בשביל מסעדה יקרה,
והשמלה מהממת אבל נראה לי חשופה מידי בשביל מסעדה יקרה,
זה מהמם וואו
ממש יפה
אבל אולי תחליפי את הגקט בגקט שחור זה נראלי יותר יתאים
אבל אולי תחליפי את הגקט בגקט שחור זה נראלי יותר יתאים
אנונימית
ומזל טוב!!!!!
שואל השאלה:
אז להחליף את הגקט? אהל זה לא יהיה מוזר שהכל שחור?
אז להחליף את הגקט? אהל זה לא יהיה מוזר שהכל שחור?
אנונימית
להפך זה יהיה יותר יפה
שואל השאלה:
איזה סוג ג'קט לשים?
איזה סוג ג'קט לשים?
אנונימית
לדעתי השמלה יותר מתאימה לים והג'קט לא מתאים
אולי תנסי לחפש לוק אחר אבל את מהממת
אולי תנסי לחפש לוק אחר אבל את מהממת
אני עבדתי במסעדת יוקרה ויש הרבה אנשים שמגיעים בלבוש יומיומי
אבל זה נראה טוב...
אבל זה נראה טוב...
שואל השאלה:
^אז מה לשים?
^אז מה לשים?
אנונימית
באותו הנושא: