התחברות הרשמה

הגיבוי לא עולה לי!!

הוואטסאפ שלי נמחק והיה לי גיבוי ב- 22 בפברואר.
זה כותב שהמערכת מחפשת גיבויים והיא מוצאת את הגיבוי האחרון וזה עושה כאילו זה מוריד את הגיבוי ואז זה שולח לי הודעה: לא ניתן לשחזר את הצ'אטים שלך מגיבוי זה. האם ברצונך לשחזר את הצ'אטים שלך מגיבוי ישן יותר?
מה לעשות?
אני חייבת את ההודעות האלה
2 במרץ 2024, 13:54
גיבוייםגיבויWhatsAppווטסאפגלקסי    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
יש לי באייפון בגיבויים "מחק את הגיבוי האחרון" אםאלחץ על זה מה ימחק לי?
זה תקין שזמן שהטלפון כותב שיקח לגיבוי להסתיים כל הזמן עולה?
מה הגיבוי הודעות בווצאפ עושה?
לא עולה לי הגיבוי של הוואטסאפ!
אם אני עושה גיבוי לשיחות בוואצאפ והולכת לישון (המסך כבוי) זה עדיין ממשיך את הגיבוי?
עשיתי את הגיבוי שבתמונה, זה גיבוי ששומר גם את האנשי קשר נכון?
אני מוחקת ווצאפ לכמה שעות הגיבוי ישאר?
מישהו יכול להסביר לי על הגיבוי לגוגל תמונות?
מה זה הגיבוי בווצאפ? כל הזמן זה כותב לי לא היה ניתן להשלים את הגיבוי
איך לבטל את הגיבוי בוואטסאפ?
אם אני מוחקת את הגיבוי של התמונות באייקלאוד התמונות ימחקו גם מהטלפון עצמו?