הוואטסאפ שלי נמחק והיה לי גיבוי ב- 22 בפברואר. זה כותב שהמערכת מחפשת גיבויים והיא מוצאת את הגיבוי האחרון וזה עושה כאילו זה מוריד את הגיבוי ואז זה שולח לי הודעה: לא ניתן לשחזר את הצ'אטים שלך מגיבוי זה. האם ברצונך לשחזר את הצ'אטים שלך מגיבוי ישן יותר? מה לעשות? אני חייבת את ההודעות האלה