4 תשובות
כי כשהם זורקים לשם ישראל לא רואה את זה כלחצות קו אדום משום מה
כי אם יזרקו לחיפה/תל אביב זאת הכרזת מלחמה
בדיוק כמו שאם אנחנו נירה לביירות זאת הכרזת מלחמה
ככה ישראל רואה את זה. מבחינתם זה לא לחצות קו אדום למרות שאסור לאפשר להם לזרוק אפילו טיל אחד.
בדיוק כמו שאם אנחנו נירה לביירות זאת הכרזת מלחמה
ככה ישראל רואה את זה. מבחינתם זה לא לחצות קו אדום למרות שאסור לאפשר להם לזרוק אפילו טיל אחד.
כי לכל עימות יש דרגות
שני הצדדים נהנים מסבב הלחימה בדרגה מאוד נמוכה
חיזבאללה הורס את כל קו העימות, ישראל עושה צקת נזק בדרום לבנון
זה סוג של נוח לצדדים ואף אחד לא רוצה להרחיב את העימות
שני הצדדים נהנים מסבב הלחימה בדרגה מאוד נמוכה
חיזבאללה הורס את כל קו העימות, ישראל עושה צקת נזק בדרום לבנון
זה סוג של נוח לצדדים ואף אחד לא רוצה להרחיב את העימות
בדרום לבנון יש עשרות אלפי מבנים של חיזבאללה ואלפי תשתיות תת קרקע ומנהרות
ישראל עדיין לא החלה לפגוע בדברים כאלה ובטח שלא פגעה בנכסים איכותים(חוץ סוללת הנ"מ שבא אחרי הפגיעה בכטבם )
להוריד בניין זה לא משהו שמזיז לחיזבאללה, תוך חודש הבניינים יעמדו מחדש
המפעלים, המחסנים האיכותים זה דברים שכואבים לו, לא סתם ביינים של פעילים או מחסן של קטיושות
אם ישראל הייץה פוגעת בדברים שכואבים לו מזמן זה לא היה נראה ככה
וגם הוא היה פוגע בדברים שיותר כואבים, יש לו יכולות לשתק את המדינה להרבה זמן...
ישראל עדיין לא החלה לפגוע בדברים כאלה ובטח שלא פגעה בנכסים איכותים(חוץ סוללת הנ"מ שבא אחרי הפגיעה בכטבם )
להוריד בניין זה לא משהו שמזיז לחיזבאללה, תוך חודש הבניינים יעמדו מחדש
המפעלים, המחסנים האיכותים זה דברים שכואבים לו, לא סתם ביינים של פעילים או מחסן של קטיושות
אם ישראל הייץה פוגעת בדברים שכואבים לו מזמן זה לא היה נראה ככה
וגם הוא היה פוגע בדברים שיותר כואבים, יש לו יכולות לשתק את המדינה להרבה זמן...