8 תשובות
שואל השאלה:
כן? כי המשכורת בחודש בערך 3,000 שקל יוצא... בטוח?
אנונימית
הן את לא עושה כלום
אנונימי
שואל השאלה:
עושה
עונה למיילים ללקוחות
פשוט לא עבודה קשה
אני מתמודדת איתה.
אנונימית
שואל השאלה:
אני סטודנטית
עובדת שלושה ימים בשבוע + שישי לסירוגין
עובדת עד שעה 15:40 בגג משעה 8:15
ולא מהבית.
אנונימית
שואל השאלה:
מה דעתכם?
אנונימית
שואל השאלה:
3,000 בערך בחודש? כן?
אנונימית
שואל השאלה:
חחח חצי מזה הולך לפסיכולוגית 1,400 כל חודש
בטוח? חחח
אנונימית
שואל השאלה:
כן
המנהלת בונה עליי להיות מדריכה בחברה,שווה?
אנונימית