25 תשובות
יש להם זכות לגור בשטחי הגדה+רצועת עזה
שם יום אחד תקום מדינה פלסטינית
שואל השאלה:
אין להם שום זכות, כבר הבנתי שאתה אנטי ציוני
אנונימי
יש אנשים שחיים בישראל שהם פלסטינים אתניים. זאת אומרת זה הדינאיי שלהם.
שואל השאלה:
אבל אין דבר כזה פלסטיניים
אנונימי
בוגר
שואל השאלה:
איפה הם היו לפני 3000 שנה?
אנונימי
חכה עד שתגלה כמה עמים צעירים נוצרו ב3000 השנים האחרונות. זו אבולוציה בשבילך.
שואל השאלה:
סתם שאלה, את ערבייה במקרה?
אנונימי
יהודיה ישראלית.
שואל השאלה:
שמעי, מפתיע שאחרי ה-7 באוקטובר את עדיין נשמעת כמו עופר כסיף, מניח שאת שמאלנית קיצונית
אנונימי
חד משמעית
חד משמעית
אין אתניות פלסטינית
אין אתניות פלסטינית, וזה גם לא עם, אין להם שום דבר במשותף מאחד, הם ירדנים בלי הכוכב בדגל, אין אוכל פלסטיני, וגם לא ד.נ.א פלסטיני, אולי לבנטי וגם זה יהיה להם יותר דנא שקשור לערב הסעודית ולאזור של הלבנט, כי הם כן סוגים של עמים שונים מהאזור אבל הם לא עם, אני רואה אותם כתנועה, מאז 1900 בערך וכל מי שמזדהה איתה תומך בחיסול ישראל ואנטי ציוני, רק מהשם פלסטיני, כלומר שטוען שהיה פלסטין ואומה פלסטינית לפני ישראל. אני בעצמי לפי ההגדרה של הרשות נחשב פלסטיני, כי אני נצר לשושלת ארוכה של יהודים מחברון כלומר יהודי חברוני ורבע פרסי ורבע איטלקי, וסבתא רבא שלי ניצולה של הטבח בחברון ב1927. ואין בי שום לאומיות פלסטינית. זה כמו שיוסף חדאד לפי הגדרה של הפלסטינים, פלסטיני, אבל הוא מגדיר את עצמו ערבי ישראל זה עניין של הגדרה
שואל השאלה:
"פלסטינים" היה רק בתקופת המנדט הבריטי 1919 - 1948, מאז זה הפך לישראלים, לפני 1919 לא היה פלסטינים, הייתה פה האימפריה העותמאנית מ-1516 עד 1917
לפני כן היו הממלוכים מ-1260 עד 1517,
לפני הממלוכים היו הצלבנים מ-1099 עד 1291,
לפני כן היו הכיבוש הערבי מוסלמי "ג'ונד פלסטין" אבל מה שמצחיק זה שאת המילה פלסטין הם לקחו מהישות המנהלית הביזנטית "פלשתינה פרימה"
שלקחו את השם מה"פרובינקיה סוריה פלשתינה" (תקופת חייו של ישו) פרובינקיה רומית, שלפני הישות הפרובינקיה "סוריה פלשתינה" הייתה "פרובינקיה יודיאה (יהודה)" המוסלמים עוד לא היו קיימים ולא כבשו כלום עדיין, הם באו 600-700 שנה אחר כך, מה שזה אומר שהם פאקינג לא קשורים לארץ ישראל!! אז אל תבלבלו לי את המוח
אנונימי
פלסטינים לא היה גם בתקופת המנדט, הם היו ערבים, פליטים של ארצות ערב או צאצאי הכובשים של האיסלאם
אפילו בחלוקת באו"ם כתוב מדינה יהודית וערבית לא פלסטינית כי הם לא קראו לעצמם ככה בכלל הם הרגישו שייכות יותר לחמולה הבדואית שלהם
^ מה שהיא אומרת זה לא שמאל קיצון. זו עובדה אח שלי, ואין פה קשר לפוליטיקה.
אנונימי
שואל השאלה:
אין עם פלסטיני, הם לא קשורים לארץ הזאת
אנונימי
חדמ"ש להעיף לעזה כל מי שמזדהה עם האויב
יש להם זכות לגור בשטח הרשות =כמו עזה ויהודה ושומרון ומזרח ירושלים
שואל השאלה:
גם לזה אין להם זכות, לא יודעים לקבל את העובדה שזאת ארץ ישראל מדינת היהודים
אנונימי
מבחינה משפטית יש להם זכות להיות פה בגלל בג"ץ והאו"ם
ולפי מה שאני מבין הם היו פה לפנינו
שואל השאלה:
מתי היו לפנינו? לפני 7,000 שנה?
אנונימי