12 תשובות
לאלאא אם כבר תאריך למולט גלח זה מזעזע
אם אתה רוצה תעשה את זה
תעשה 1 למעלה ואפס בצדדים
כל הראש תתבאס
באמת שאתה אולי תתחרט על זה וחבל, זו הרגשה של כרגע
תחשוב על זה עוד כמה ימים ותחליט
שואל השאלה:
בא לי אפס כל הראש
אנונימי
כן, לדעתי תעשה מה שבאלך
לא בבקשה לא
כן כן כן כן כן כן
כבר עדיף להוריד הכל אין יותר מכוער מגאלח
כן זה יפה