12 תשובות
לא!!
לאלאא אם כבר תאריך למולט גלח זה מזעזע
אם אתה רוצה תעשה את זה
תעשה 1 למעלה ואפס בצדדים
כל הראש תתבאס
כל הראש תתבאס
באמת שאתה אולי תתחרט על זה וחבל, זו הרגשה של כרגע
תחשוב על זה עוד כמה ימים ותחליט
תחשוב על זה עוד כמה ימים ותחליט
שואל השאלה:
בא לי אפס כל הראש
בא לי אפס כל הראש
אנונימי
כן, לדעתי תעשה מה שבאלך
כן
לא בבקשה לא
כן כן כן כן כן כן
כבר עדיף להוריד הכל אין יותר מכוער מגאלח
כן זה יפה