3 תשובות
הייתי בלוס אנגלס אצל משפחה חודשיים. לא ראיתי אפליה לפי צבע עור.
אנונימי
שואל השאלה:
ואיך שמה בכללי עיר טובה ??
ואיך שמה בכללי עיר טובה ??
מאוד תלוי. הכל שם זה כסף. אם יש לך כסף תקבלי יחס מדהים בכל מקום ואם פחות אז יחס בהתאם. פקקים נוראים בכבישים המהירים(ממש סיוט). הרוב חיים ליד העיר ולא ממש התוך העיר. העיר עצמה לפחות בחלקים שהייתי מאוד מאוד יפה. הקניונים שם עצומים ויש הכל והמחירים סבירים מאוד(יותר זול מבארץ לרוב). סופש ארוך שבת וראשון לא עובדים ומאוד נחמד. אנשים מאוד מאוד מנומסים שזה גם נחמד.
אנונימי
באותו הנושא: