11 תשובות
לחח הלוואי זה היה אפשרי
אי אפשר.
שואל השאלה:
כאילו לעשות עצומה או משהו כל דבר
כאילו לעשות עצומה או משהו כל דבר
אנונימי
הם לא ישנו
כדי שהיא תהיה עוד פעם שבורה? ממש לא יקרה
שואל השאלה:
היא לא הייתה כזאת שבורה^
היא לא הייתה כזאת שבורה^
אנונימי
לא הייתה מאוד שבורה? טוב אם התחלת לשחק רק מלפני חודשיים אז כנראה שלא ראית עד כמה היא שבורה הייתה
היא הייתה מאוד שבורה.
שואל השאלה:
כאילו הקטע שאם אתה זורק את על הסקינים והורג אז הם חוזרת כן זה היה גיי שבור אבל זה שאתה צריך פאקינג לחזות את העתיד בישביל לשים דאש זה מציק רצח
כאילו הקטע שאם אתה זורק את על הסקינים והורג אז הם חוזרת כן זה היה גיי שבור אבל זה שאתה צריך פאקינג לחזות את העתיד בישביל לשים דאש זה מציק רצח
אנונימי
^
לא רק הסקינים היו חוזרים, היו לה שלושה סמוקים ושני updrafts.
הם עשו את השינוי של הדאש כי הם רצו שאנשים יחשבו יותר לפני שהם משתמשים בדאש.
תלמד איך להשתמש בדאש הזה.
לא רק הסקינים היו חוזרים, היו לה שלושה סמוקים ושני updrafts.
הם עשו את השינוי של הדאש כי הם רצו שאנשים יחשבו יותר לפני שהם משתמשים בדאש.
תלמד איך להשתמש בדאש הזה.
אי אפשר אבל גט לא היחידה ששינו אותה וזה כדי שהמשחק לא יהיה כל כך קל אז כן זה מציק רק אפדרפט אחד ושאי אפשר ללחוץ מקש ימני באולט אחרי פעם אחת אבל בסופו של דבר זה אחלה
גם את צ'אמבר שינו ועשו מזעזע מה נעשה אי אפשר שחלק מהדמויות יהיו טובות רצח וחלק לא
גם את צ'אמבר שינו ועשו מזעזע מה נעשה אי אפשר שחלק מהדמויות יהיו טובות רצח וחלק לא