15 תשובות
מלא עושים את זה
לא
לא
גם אני ישנה עם תחתונים, אחרת פשוט מרגיש לי שאני ערומה
גם אני ישנה עם תחתונים, אחרת פשוט מרגיש לי שאני ערומה
אני ישן עם תחתונים
כאילו תחתונים ולא בוקסר או תחתונים או בכלל?
אנונימי
לא
גם אני רק עם תחתונים
בחורף כן
בקיץ קצת
בקיץ קצת
לא מוזר
^^^^^^^סיסטר את בת 12-_-
אנונימית
רגע רק תחתונים או כאילו פיג'מה + תחתונים??
אנונימית
^^אז?
לא מוזר
שואל השאלה:
התכוונתי לישון רק עם בוקסר.
התכוונתי לישון רק עם בוקסר.
אנונימי
בסדר לגמרי
תישן איך שאתה רוצה
תישן איך שאתה רוצה
באותו הנושא: