5 תשובות
כן את עושה כזה בשתי קווים שכזה ככה אה לא שאפטל? אז לא נראלי יש
שואל השאלה:
חבל כי זה ממש לא נוח להזיז את זה וגם לעשות על 255 שירים זה מעיק
אנונימי
מה אכפת לך מהסדר של השירים אבל
כןכן יש למעלה ליד הכפתור של ההפעלה שתי פסים עם חץ מסורבלים תלחץ עלזה
שואל השאלה:
אני תמיד שומע על שאפל אבל מציק לי בעין הסדר של השירים
אנונימי