7 תשובות
זה קצת שונה, אין שם את כל הפרטים
זה לייב אקשן-לא מצויר
סך הכל זה אחלה
זה לייב אקשן-לא מצויר
סך הכל זה אחלה
זה נחמד וכן
אני לא יודעת כמה זה שונה כי אני לא ראיתי אץ הסדרה המצויירת (לא להרוג אותי המוזיקה בתחילת הפרק מלחיצה ממש) אבל היא סדרה טובה
הם שינו כמה דברים וחלק מסיבה מוצדקת חלק לא לא אהבתי הרבה מהליהוקים אבל חוץ מזה די אהבתי
אבל הבגדים והתפאורה משהו מיוחד נראה קטלני עשוי טוב אני באמת מאמין שזה העולם שלהם ולא סט עם צלמים
ןהכשפות נראית ממש טוב בד"כ
אבל הבגדים והתפאורה משהו מיוחד נראה קטלני עשוי טוב אני באמת מאמין שזה העולם שלהם ולא סט עם צלמים
ןהכשפות נראית ממש טוב בד"כ
אוי זה נורא.
המשחק גרוע, הדמויות לא דומות בכלל, המון קטעים מאוד חשובים שהשמיטו, הפכו את הסדרה לקרינג'ית ופשוט הרסו אותה. כל פעם שמנסים לדעת ביצירת מופת כזו מקבלים אסון. הדבר היחיד שאהבתי בה היו האפקטים המיוחדים וסצנות הלחימה המטורפות שהתעוררו לחיים. היה ממש מרגש לראות את כל הכשפויות "במציאות".
חוץ מזה סדרה פח.
המשחק גרוע, הדמויות לא דומות בכלל, המון קטעים מאוד חשובים שהשמיטו, הפכו את הסדרה לקרינג'ית ופשוט הרסו אותה. כל פעם שמנסים לדעת ביצירת מופת כזו מקבלים אסון. הדבר היחיד שאהבתי בה היו האפקטים המיוחדים וסצנות הלחימה המטורפות שהתעוררו לחיים. היה ממש מרגש לראות את כל הכשפויות "במציאות".
חוץ מזה סדרה פח.
^יש הרבה דברים רעים אבל נראלי נורא קצת מוגזם מדי
^^מסכים